2834 - Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения
Дата на публикуване:
19.04.2021 12:23
Информация за предоставяне на услуга
Услуга:
- 2834 Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения
За целите на комплексното административно обслужване и във връзка с възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените пъръчки, общините предоставят информация за наличие или липса на задължения на лицата с изключение на задължения по невлезли в сила актове, както и разсрочени, отсрочени или обезпечени задължения.
На основание на:
- Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 10, чл. 87, ал. 11
Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
- Да
Орган по предоставянето на административната услуга:
- орган по приходите
Срок за предоставяне:
- до 5 дни
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- според органа изискващ представянето на документа
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
- Кмет на община
Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
- Директор Дирекция Местни приходи в Общината
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
- В 14-дневен срок по реда на ДОПК
Редът и сроковете за обжалване са регламентирани в чл.92 - чл.97 от ДОПК
Ограничения и отговорности:
Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2834
Ограничения и отговорности:
-
При заявяване на административната услуга гражданите и организациите се идентифицират чрез следните средства: Квалифициран електронен подпис /КЕП/, Мобилен КЕП Борика, Мобилен КЕП Еврътръст, ПИК на НАП. При електронна автентикация с квалифициран електронен подпис е необходимо да съдържа информация за ЕГН в съответствие с § 1, т. 22 от допълнителните разпоредби на Закона за електронното управление при условията на § 5 от Наредбата за общите изисквания към инф. системи, регистрите и електронните адм. услуги.
Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2834
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Местни приходи "
Адрес: обл. Бургас, общ. Карнобат, гр. Карнобат, бул.България №12, п.к. 8400
Код за междуселищно избиране: 0559
Телефон за връзка: (0559) 29-103, 29-104
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30
Код за междуселищно избиране: 0559
Телефон за връзка: (0559) 29-103, 29-104
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30
Изисквания, процедури, инструкции:
Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения
Входиране на подадената молба и проверка в програмен продукт за наличие и липса на задължения за местни данъци, такса битови отпадъци и такси към община Карнобат.
Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения
Въвеждане на необходими данни в програмен продукт /корекция на вече подадени данни при необходимост/
Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения
Разпечатване, изходиране и връчване на удостоверението на задължено лице/пълномощник/
Нормативна уредба
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс
Заплащане:
За услугата не се заплаща фиксирана такса